Заміна сайлентблоків у Львові

Потрібна заміна сайлентблоків в важелях з попередньою діагностикою? Мережа автосервісів DDCAR пропонує послуги європейського рівня за доступними цінами у Львові. У нас заміна сайлентблоків у ЛьвовіЗаміна автодеталей обійдеться вам дешевше, ніж такий же ремонт в дилерському центрі. При цьому ми гарантуємо, що швидко визначимо характер несправності і усунемо її. Будь-яка заміна проводиться професійним інструментом, що забезпечує захист від пошкоджень справних автодеталей.

Коли буде потрібно заміна сайлентблока важеля

Знос сайлентблока важеля безпосередньо пов’язаний з тривалою експлуатацією, тому при великому пробігу необхідно буде зробити заміну сайлентблоків. До ознак зносу автодеталей слід віднести:

  • Гучний стукіт в районі підвіски на швидкості.
  • Вібрації з боку підвіски,
  • Люфт заднього сайлентблока.
  • Прокручування сайлентблока при ослаблених болтах.
  • Занос авто під час руху.

Заміна сайлентблока задніх важелів передбачає зняття автодеталі. Якщо ж потрібна заміна сайлентблока переднього важеля, то тут потрібно буде його випресовувати, що можна робити тільки при наявність професійних інструментів. Ось чому для ремонту необхідно звертатися в автосервіс. Важливо розуміти, що при несвоєчасній заміні можуть вийти з ладу кріплення шарнірів посадочних місць, важелі підвіски, швидко зносяться покришки. Тому виниклі проблеми не варто ігнорувати.

Наші переваги

Майстри DDCAR шляхом огляду іномарки і її діагностики зможуть визначити, чи буде потрібна заміна. При цьому, звернувшись в наш сервіс, ви можете бути впевнені, що тут вам запропонують вигідні умови. Адже у нас:

  • Низька ціна. Вартість робіт розраховується по прайсу.
  • Оригінальні деталі. Це гарантує високу якість кінцевого результату, а також швидке проведення обслуговування.
  • Професійне обладнання та інструмент. Ми акуратно зробимо роботи, не пошкодивши справні деталі.

Наші майстерні знаходяться у Львові в самому центрі. Ви зможете швидко відновити функціонал свого авто.

Наші переваги

Досвід: Наша команда багато років усуває проблеми в авто.

Точно в строк: Ми цінуємо час нашого клієнта і віддаємо готову машину в строк.

Краща ціна: Ми постійно моніторимо ціни на ринку і пропонуємо кращу якість.

Способи оплати

Вибирайте зручний для Вас варіант

  • Готівка
  • Банківською картою
  • Безготівковий розрахунок

Ціна на реставрацію, Тюнінг і детейлінг залежить від класу авто, особливостей ситуації, ваших індивідуальних побажань і переваг. Щоб отримати індивідуальну оцінку вартості послуг, будь ласка, проконсультуйтеся з фахівцем.

Основна складність при заміні сайлентблоків передніх важелів, або сайлентблоків задніх важелів підвіски-це необхідність застосування спеціального інструменту. Сайлентблоки потрібно випресовувати з посадкових гнізд, що дуже трудомістко і складно робити «підручними засобами» – набагато краще скористатися знімачем.

Заміна сайлентблоків передньої підвіски типу McPherson

  • заміна сайлентблоківперед проведенням робіт обов’язково слід демонтувати захист картера двигуна (якщо вона встановлена);
  • послаблюються болти кріплення передніх коліс; автомобіль встановлюється на» яму», естакаду, або вивішується на підйомнику;
  • відвертаються гайки кріплення передніх важелів до кузова (перед відкручуванням рекомендується ретельно очистити кріплення від бруду і змастити його спреєм WD-40);
  • щоб вийняти болт кріплення важеля зазвичай доводиться користуватися стрижневою проставкою і акуратно вибивати його;
  • одне з коліс піднімається домкратом, остаточно викручуються болти кріплення-колесо знімається;
  • відкручується кріплення розтяжок (для цього часто необхідно прикладати значні зусилля – краще скористатися довгим важелем-підсилювачем на ключ, а перед операцією також обробити кріплення мастилом WD-40);
  • після зняття гайок розтяжки необхідно відкрутити кріплення до кульової опори (спочатку слід відсунути її від поворотного кулака) – і цілком зняти важіль підвіски; на знятому важелі старі сайлентблоки выпрессовываются з допомогою спеціального пристосування;
  • перед установкою нового сайлентблока вушка посадкового гнізда важеля підвіски потрібно ретельно очистити від забруднювачів;
  • за допомогою того ж пристосування запресовують нові сайлентблоки (для полегшення операції рекомендується перед запресовуванням рясно намочити сайлентблок в мильній воді);
  • важіль підвіски з новим сайлентблоком встановлюється на автомобіль в послідовності, зворотному зняттю (див.вище);
  • далі, аналогічна операція проводиться для важеля іншого колеса.

Заміна сайлентблоків передньої двохважільної підвіски вартість заміни сайлентблоків передніх важелів двохважільної підвіски буде трохи вище, оскільки зняття декількох важелів – це більш трудомісткий процес. Алгоритм роботи наступний:

  • послаблюються колісні болти, автомобіль вивішується на підйомнику (або одне з коліс піднімається домкратом – в цьому випадку під кузов обов’язково потрібно підкласти упори!);
  • відкручується гайка кріплення верхнього важеля підвіски;
  • відвертається кріплення верхньої кульової опори, потім за допомогою знімача випресовується палець опори;
  • відкручується кріплення рульової тяги-палець також випресовується з гнізда;
  • після відвертання кріпильної гайки виймається вісь верхнього важеля;
  • зі знятого важеля за допомогою спеціального знімача випресовуються обидва старих сайлентблока (після попереднього ретельного очищення від бруду) – потім цим же знімачем запресовується нові сайлентблоки;
  • важіль повертається на місце і фіксується на кузові стрижнем осі (попередньо його рекомендується змастити маслом) – гайку осі не слід затягувати до кінця;
  • кріплення опори і рульової тяги збирається в зворотному порядку;
  • встановлюється колесо, затягуються колісні болти;
  • опора з-під кузова забирається, колесо опускається з домкрата;
  • на опущеному автомобілі гайка осі верхнього важеля затягується повністю;
  • наступний етап – заміна сайлентблоків нижнього переднього важеля;
  • автомобіль піднімається домкратом і встановлюється на упори – під нижній важіль ставляться підставки (з таким розрахунком, щоб злегка стиснути підвіску, піднімаючи вивішене колесо вгору);
  • відвертаються гайки на осі кріплення важеля до кузову;
  • сайлентблок важеля выпрессовывается з допомогою спеціального знімача (для полегшення доступу потрібно попередньо зняти рульовий наконечник);
  • новий сайлентблок запресовується в гніздо важеля; повертається на місце і шплінтуется рульовий наконечник;
  • зняття старого і запресовування нового сайлентблока повторюється аналогічно з іншого боку важеля (за винятком знімання рульового наконечника — його там немає!);
  • після затягування кріплення важелів підвіски автомобіль знімається з упорів — через невеликий пробіг рекомендується ще раз підтягнути кріплення всіх важелів!

Залежно від конструкції задньої підвіски (жорстка балка або незалежна багатоважільна) Заміна задніх сайлентблоків може дещо відрізнятися. Також може відрізнятися і конструкція самих сайлентблоків (наприклад, єдиний вузол з кронштейнами кріплення до важеля – замість «простих» гумометалевих втулок).

Вартість заміни сайлентблоків задньої балки (в залежній підвісці) буде нижче – через меншого числа збірно-розбірних маніпуляцій. У будь-якому випадку, довіряючи роботи професійному автосервісу, ви гарантовано отримаєте якісну заміну сайлентблоків при оптимальній вартості робіт.