Заміна сайлентблоків у Львові
Потрібна заміна сайлентблоків в важелях з попередньою діагностикою? Мережа автосервісів DDCAR пропонує послуги європейського рівня за доступними цінами у Львові. У нас Заміна автодеталей обійдеться вам дешевше, ніж такий же ремонт в дилерському центрі. При цьому ми гарантуємо, що швидко визначимо характер несправності і усунемо її. Будь-яка заміна проводиться професійним інструментом, що забезпечує захист від пошкоджень справних автодеталей.
Коли буде потрібно заміна сайлентблока важеля
Знос сайлентблока важеля безпосередньо пов’язаний з тривалою експлуатацією, тому при великому пробігу необхідно буде зробити заміну сайлентблоків. До ознак зносу автодеталей слід віднести:
- Гучний стукіт в районі підвіски на швидкості.
- Вібрації з боку підвіски,
- Люфт заднього сайлентблока.
- Прокручування сайлентблока при ослаблених болтах.
- Занос авто під час руху.
Заміна сайлентблока задніх важелів передбачає зняття автодеталі. Якщо ж потрібна заміна сайлентблока переднього важеля, то тут потрібно буде його випресовувати, що можна робити тільки при наявність професійних інструментів. Ось чому для ремонту необхідно звертатися в автосервіс. Важливо розуміти, що при несвоєчасній заміні можуть вийти з ладу кріплення шарнірів посадочних місць, важелі підвіски, швидко зносяться покришки. Тому виниклі проблеми не варто ігнорувати.
Наші переваги
Майстри DDCAR шляхом огляду іномарки і її діагностики зможуть визначити, чи буде потрібна заміна. При цьому, звернувшись в наш сервіс, ви можете бути впевнені, що тут вам запропонують вигідні умови. Адже у нас:
- Низька ціна. Вартість робіт розраховується по прайсу.
- Оригінальні деталі. Це гарантує високу якість кінцевого результату, а також швидке проведення обслуговування.
- Професійне обладнання та інструмент. Ми акуратно зробимо роботи, не пошкодивши справні деталі.
Наші майстерні знаходяться у Львові в самому центрі. Ви зможете швидко відновити функціонал свого авто.
Наші переваги
Досвід: Наша команда багато років усуває проблеми в авто.
Точно в строк: Ми цінуємо час нашого клієнта і віддаємо готову машину в строк.
Краща ціна: Ми постійно моніторимо ціни на ринку і пропонуємо кращу якість.
Способи оплати
Вибирайте зручний для Вас варіант
- Готівка
- Банківською картою
- Безготівковий розрахунок
Ціна на реставрацію, Тюнінг і детейлінг залежить від класу авто, особливостей ситуації, ваших індивідуальних побажань і переваг. Щоб отримати індивідуальну оцінку вартості послуг, будь ласка, проконсультуйтеся з фахівцем.
Основна складність при заміні сайлентблоків передніх важелів, або сайлентблоків задніх важелів підвіски-це необхідність застосування спеціального інструменту. Сайлентблоки потрібно випресовувати з посадкових гнізд, що дуже трудомістко і складно робити «підручними засобами» – набагато краще скористатися знімачем.
Заміна сайлентблоків передньої підвіски типу McPherson
перед проведенням робіт обов’язково слід демонтувати захист картера двигуна (якщо вона встановлена);
- послаблюються болти кріплення передніх коліс; автомобіль встановлюється на» яму», естакаду, або вивішується на підйомнику;
- відвертаються гайки кріплення передніх важелів до кузова (перед відкручуванням рекомендується ретельно очистити кріплення від бруду і змастити його спреєм WD-40);
- щоб вийняти болт кріплення важеля зазвичай доводиться користуватися стрижневою проставкою і акуратно вибивати його;
- одне з коліс піднімається домкратом, остаточно викручуються болти кріплення-колесо знімається;
- відкручується кріплення розтяжок (для цього часто необхідно прикладати значні зусилля – краще скористатися довгим важелем-підсилювачем на ключ, а перед операцією також обробити кріплення мастилом WD-40);
- після зняття гайок розтяжки необхідно відкрутити кріплення до кульової опори (спочатку слід відсунути її від поворотного кулака) – і цілком зняти важіль підвіски; на знятому важелі старі сайлентблоки выпрессовываются з допомогою спеціального пристосування;
- перед установкою нового сайлентблока вушка посадкового гнізда важеля підвіски потрібно ретельно очистити від забруднювачів;
- за допомогою того ж пристосування запресовують нові сайлентблоки (для полегшення операції рекомендується перед запресовуванням рясно намочити сайлентблок в мильній воді);
- важіль підвіски з новим сайлентблоком встановлюється на автомобіль в послідовності, зворотному зняттю (див.вище);
- далі, аналогічна операція проводиться для важеля іншого колеса.
Заміна сайлентблоків передньої двохважільної підвіски вартість заміни сайлентблоків передніх важелів двохважільної підвіски буде трохи вище, оскільки зняття декількох важелів – це більш трудомісткий процес. Алгоритм роботи наступний:
- послаблюються колісні болти, автомобіль вивішується на підйомнику (або одне з коліс піднімається домкратом – в цьому випадку під кузов обов’язково потрібно підкласти упори!);
- відкручується гайка кріплення верхнього важеля підвіски;
- відвертається кріплення верхньої кульової опори, потім за допомогою знімача випресовується палець опори;
- відкручується кріплення рульової тяги-палець також випресовується з гнізда;
- після відвертання кріпильної гайки виймається вісь верхнього важеля;
- зі знятого важеля за допомогою спеціального знімача випресовуються обидва старих сайлентблока (після попереднього ретельного очищення від бруду) – потім цим же знімачем запресовується нові сайлентблоки;
- важіль повертається на місце і фіксується на кузові стрижнем осі (попередньо його рекомендується змастити маслом) – гайку осі не слід затягувати до кінця;
- кріплення опори і рульової тяги збирається в зворотному порядку;
- встановлюється колесо, затягуються колісні болти;
- опора з-під кузова забирається, колесо опускається з домкрата;
- на опущеному автомобілі гайка осі верхнього важеля затягується повністю;
- наступний етап – заміна сайлентблоків нижнього переднього важеля;
- автомобіль піднімається домкратом і встановлюється на упори – під нижній важіль ставляться підставки (з таким розрахунком, щоб злегка стиснути підвіску, піднімаючи вивішене колесо вгору);
- відвертаються гайки на осі кріплення важеля до кузову;
- сайлентблок важеля выпрессовывается з допомогою спеціального знімача (для полегшення доступу потрібно попередньо зняти рульовий наконечник);
- новий сайлентблок запресовується в гніздо важеля; повертається на місце і шплінтуется рульовий наконечник;
- зняття старого і запресовування нового сайлентблока повторюється аналогічно з іншого боку важеля (за винятком знімання рульового наконечника — його там немає!);
- після затягування кріплення важелів підвіски автомобіль знімається з упорів — через невеликий пробіг рекомендується ще раз підтягнути кріплення всіх важелів!
Залежно від конструкції задньої підвіски (жорстка балка або незалежна багатоважільна) Заміна задніх сайлентблоків може дещо відрізнятися. Також може відрізнятися і конструкція самих сайлентблоків (наприклад, єдиний вузол з кронштейнами кріплення до важеля – замість «простих» гумометалевих втулок).
Вартість заміни сайлентблоків задньої балки (в залежній підвісці) буде нижче – через меншого числа збірно-розбірних маніпуляцій. У будь-якому випадку, довіряючи роботи професійному автосервісу, ви гарантовано отримаєте якісну заміну сайлентблоків при оптимальній вартості робіт.