Ремонт генераторів у Львові
Одне з наших найголовніших напрямків це якісний і швидкий ремонт генераторів. Ви можете звернутися до нас з будь-якою несправністю! Ми ремонтуємо від легкових авто до автокранів, від німецького BMW до китайського GREAT WALL. Найширший спектр комплектуючих дозволяє нам в найкоротші терміни здійснити ремонт Вашого генератора. Компанія АГС давно зарекомендувала себе на ринку послуг ремонту авто, і наш досвід у Вашому розпорядженні!
Що потрібно знати про ремонт генератора легкового авто і вантажного транспорту?
Генератором прийнято називати пристрій, що відповідає за постачання всіх систем ТЗ електроенергією, одержуваної перетворенням механічної енергії від обертання колінчастого вала мотора.
Для чого автомобілю необхідний генератор?
Перш, ніж міркувати, для чого необхідний ремонт генератора легкових і вантажних машин, потрібно визначитися із завданнями самої установки. Єдине призначення агрегату-забезпечувати енергією всі численні системи ТЗ.
У сучасних автомобілів величезна кількість приладів і пристроїв, які споживають електричну енергію. Часто трапляється так, що, не провівши вчасно ремонт генераторів автомобілів, послуги якого ви можете замовити прямо зараз, автовласники ризикують тим, що ТЗ не заведеться і, тим більше, нікуди не поїде.
Де замовити ремонт генераторів для іномарок у Львові?
Сьогодні ремонт генератора легкового авто, ціни на який в АГС вас приємно здивують, пропонується багатьма компаніями. Чому варто вибрати саме наш сервіс? Перш за все, тому, що свої послуги ми пропонуємо за дійсно вигідними розцінками. На всі виконані роботи ви отримаєте тривалі гарантії. А це означає, що ваш оновлений і справний генератор буде вірно служити вам ще довгий час.
Вибираючи наш автосервіс, Ви отримуєте:
- якісний ремонт генератора легкових автомобілів, вантажних машин, а також спецтехніки;
- мінімальні терміни виконання роботи;
- доступні розцінки.
Ремонт генераторів автомобілів у Львові. Наша компанія виконує роботи по ремонту генераторів легкових і вантажних іномарок, автобусів і спецтехніки більше 10 років.
Ремонт генератора починається з діагностики. В процесі діагностики агрегат повністю розбирається, і запчастини генератора перевіряються окремо.
Після діагностики генератора наші фахівці визначають вийшли з ладу комплектуючі і погоджують вартість ремонту генератора з клієнтом. Час ремонту 30-40 хвилин. Запчастини для генератора (підшипники, реле-регулятор, ротор і статор генератора, діодний міст, ізолятори і т. п.) завжди в наявності. Дається тривала на гарантія на роботу і запчастини.
Основні несправності генератора
Несправності генератора автомобіля також можна розділити на несправності власне агрегату і проблеми, пов’язані з електричним ланцюгом, акумулятором автомобіля, а також управлінням генератора.
Нижче наведені симптоми і можливі несправності.
Відсутня зарядка генератора:
- Стерлися щітки генератора.
- Вийшли з ладу запобіжники монтажного блоку.
- Глибока проточка колекторних кілець генератора.
- Вийшов з ладу регулятор генератора.
- Обрив обмотки ротора.
- Згнила або згоріла обмотка статора генератора.
- Згорів діодний міст генератора.
- Прослизає шків вільного ходу генератора.
- Пошкоджені силові дроти або управління, поганий контакт на клемах силових проводів або акумуляторних батарей.
- Відсутній приводний ремінь генератора.
- Відсутня збудження генератора, неправильні сигнали управління.
Підвищена напруга в електричному ланцюзі автомобіля:
- Несправний діодний міст генератора.
- Несправний регулятор генератора.
- Межвитковое замикання обмотки ротора.
- Коротке замикання в банках акумуляторної батареї.
- Погана маса на генераторі.
- Відсутність сигналу зворотного зв’язку в деяких типах генератора.
- Межвитковое замикання обмотки ротора.
Генератор погано тримає навантаження:
- Несправна обмотка статора генератора.
- Несправний діодний міст генератора.
- Несправний регулятор генератора.
- Вийшла з ладу акумуляторна батарея.
- Погані контакти силового ланцюга автомобіля.
- Перевищення допустимого навантаження споживачів (додаткове електрообладнання тощо).
- Відсутність сигналу зворотного зв’язку в деяких типах генератора.
При роботі генератор видає сторонні звуки:
- Вийшли з ладу підшипники генератора.
- Заклинив шків вільного ходу генератора.
- Вийшов з ладу діодний міст або обмотка статора генератора.
- Зношений ремінь приводу генератора.
- Діагностичне обладнання показує помилку по зарядці.
- Якір лежить на магнітах внаслідок сильно розбитих підшипників ковзання (втулок).
- Можливо все перераховане вище.
Щоб визначити несправність і, відповідно, вартість ремонту, попередньо перевіряємо параметри роботи і цілісність ключових вузлів агрегату.
В процесі діагностики вимірюємо опір обмоток збудження, діодів в випрямному блоці. На спеціальному стенді під навантаженням перевіряємо працездатність реле-регулятора. Визначаємо ступінь зношеності щіток, візуально оцінюємо загальний стан конструктивних елементів, зокрема підшипників і шківа.
Згідно з результатами перевірки / діагностики вибираємо необхідний вид ремонту генераторів автомобіля. У числі іншого виконуємо і наступні роботи:
- затягуємо гайку шківа;
- очищаємо від корозії клеми;
- перевіряємо ізоляцію проводів;
- укладаємо дроти на відстані не менше 30 міліметрів від регулятора напруги, щоб при нагріванні не розплавився ізоляційний шар;
- відновлюємо ізоляцію обмоток.