Шиномонтаж у Львові
Шиномонтаж — важлива складова в обслуговуванні сучасного авто. Адже покришки є єдиним, якщо не сказати ексклюзивним предметом, який пов’язує ваш автомобіль з дорожнім
полотном. Від того, наскільки правильно накачані шини, залежить гальмівний шлях і зчіпні характеристики в повороті. Не менш значущою є точна балансування-від неї залежить як довговічність шини, так і комфорт водія і пасажирів (відсутність вібрацій на кузові і на кермі), швидкість зносу деталей підвіски, і навіть витрата палива.
Важливість балансування
Ніколи не економте на балансуванні!!! Навіть при випадковому візиті в сервіс по середині зими або літа попросіть зробити її повторно! При кожному візиті в автосервіс вона не стане зайвою. Повірте, найдурніша економія для автомобіліста — це економія на балансуванні. Невідбалансоване колесо крім поздовжнього обертання здійснює поперечні переміщення, перпендикулярні напрямку руху автомобіля. А як наслідок, протектор швидко з’їдається, для чого звичайно ж потрібно підвищена витрата палива і що супроводжується зносом деталей підвіски.
Основними причинами поганого балансування можуть стати як ями і вибоїни на дорозі в процесі експлуатації, так і низька кваліфікація шиномонтажників. Наприклад: якісне балансування неможливе при поганій усадці шини на свої місця на диски. Майстрам шиномонтажу повинні бути відомі не тільки рекомендовані автовиробником значення накачування коліс (вони зазвичай вказані на боковині водійських дверей або люку бензобака), але і тиск, рекомендований кожним виробником шин для усадки шин на диски. Наприклад, Нокіан рекомендує накачувати свої колеса до 7 атмосфер і тільки після цього знижувати тиск до зазначеного виробником автомобіля. Також неприпустима балансування брудних дисків-налиплі грудки бруду не дозволять зробити роботи точно і після першої ж мийки автомобіля проявиться негативний результат.
Життя не балансованого колеса в 2-3 рази коротше, а машину базікає і трясе з боку в бік, а на всі ці тряски-вихлянія і підвищений знос шин потрібна додаткова енергія, тобто підвищена витрата палива на кривих колесах неминучий.
Чому варто довірити шиномонтажні роботи професіоналам нашої компанії?
Наші або партнерські пости шиномонтажу знаходяться поруч з вами у Львові. Ми стежимо за якістю робіт не тільки в своїх автотехцентрах, де калібрування балансувальних верстатів, злив конденсату з компресорів, заміна масла в домкратах, підйомниках та інші технічні роботи проводяться за суворим регламентному графіком, але і ретельно відстежуємо всі відгуки наших клієнтів про кожного з наших партнерських шиномонтажів і гарантуємо якість робіт там.
При Вашому невдоволенні будь-яким із зазначеного списку шиномонтажів ми готові переробити роботи в будь-якому з наших власних автосервісів за наш рахунок. Ми здійснюємо шиномонтаж тільки на легкові і позашляхові SUV автомобілі і легкі комерційні вантажівки і мотоцикли без вихідних. Також в наших Шинних центрах можна зробити шиномонтаж і балансування на автомобілі Газель. Ми не робимо шиномонтаж на вантажні авто і спецтехніку.
Онлайн-запис на монтаж
При покупці у нас шин або дисків шиномонтаж можливий без запису, по живій черзі. Однак ми рекомендуємо вам скористатися записом онлайн, щоб не витрачати Ваш час на можливе очікування. Після запису на шиномонтаж просимо Вас не спізнюватися і виїжджати заздалегідь, враховуючи можливі пробки. У разі вашого запізнення ми можливо не зможемо зрушити запис і перенести час надання послуг інших клієнтів.
Мийка, хімчистка і полірування колісних дисків і шин
У комплекс послуг з шиномонтажу у нас входить мийка тільки одного комплекту коліс — того, який буде балансуватися. Мийка проводиться в спеціальній мийній машині для коліс Wulkan. Ця мийка потрібна, щоб прибрати великі грудки бруду, що впливають на балансування. Другий комплект коліс миється тільки на вимогу Клієнта.
Ми вважаємо, що краще зберігати сухі покришки і диски, не піддаючи їх впливу вологи (викликає корозію), замерзання-розморожування або навіть протухання води на колесах в теплу пору року, тому ми не рекомендуємо при перемонтаж шин мити колеса, призначені для зберігання і прибираються в пластикові пакети. Якщо ви наполягаєте на мийці знімаються коліс, то вартість їх мийки складе 50-70 руб.за колесо (попередьте про замовлення даної послуги менеджера при візиті). Це буде машинна мийка, після якої колеса не стануть ідеально чистими, як уже писалося вище.
Інша справа-хімчистка і полірування колісних дисків. Ці послуги включають в себе так само сушку коліс після твору робіт і на відміну від мийки коліс в «посудомийці» служать для додання колесам початкового зовнішнього вигляду, видалення коричневого нальоту від зимових дорожніх реагентів, слідів бітуму або дорожньої розмітки.
- Хімчистка колісних дисків проводиться вручну із застосуванням агресивної автомобільної хімії і входить у вартість шиномонтажу VIP, полірування ж оплачується окремо з розрахунку від 300 до 1000 р.за диск (в залежності від розміру і складності форми колісних дисків).
- Полірування колісних дисків не дає цим дискам бруднитися тривалий час, тому полірувати диски рекомендується на встановлюваний, а не знімається з авто комплект дисків. Хімчистка ж дисків рекомендується як для знятих (щоб менше в’їлося), так і для «запущених» з минулої зими, коричневих, жовтих або білих від бруду колісних дисків.
Комерційний транспорт
У нас є всі необхідні інструменти для проведення якісного шиномонтажу, в тому числі і конуси для балансування коліс комерційних авто.
Базовий шиномонтаж не завжди включає в себе зняття / установку колеса на А / м, мийку балансируемого колеса, демонтаж шини з колісного диска, монтаж шини на диск (перебортировку), так як у кого-то колеса йдуть в зборі — обидва комплекти шин на дисках, а хтось хоче тільки лише зібрати нові шини на нові (або старі) диски і розбирання/бортування йому не потрібно. А хтось хоче просто відвезти колеса з собою, а їх установка на авто в даний момент не потрібно.
Тому від вас вимагається вибрати потрібні вам опції в активній таблиці, щоб зробити шиномонтаж недорого. Головною і незмінною умовою проведення робіт з шиномонтажу є балансування коліс. Балансування коліс повинна проводитися при пробігу кожних 5000 км і в будь-якому випадку не рідше разу на сезон. Для нових же покришок повторне балансування рекомендується вже через 500 км.