Видалення сажевого фільтра у Львові

Сажовий фільтр, який входить до складу сучасних вихлопних систем (стандарт Євро 4), стає проблемою для багатьох автолюбителів.

видалення сажового фільтраНа європейських дорогах термін експлуатації цих пристроїв складає близько 150 000 км. В наших же умовах обладнання часто приходить в непридатність після 50 000 км пробігу. Установка нового модуля обходиться досить дорого. Набагато простіше скористатися послугою з видалення фільтру сажі в Львові.

Забруднення цього елемента вихлопної системи призводить до:

  • постійному виникненню в бортовому комп’ютері помилки p2002;
  • зменшенню потужності двигуна через підвищився опору;
  • збільшення витрати палива, частина якого йде на регенерацію.

Можна позбутися від перерахованих вище проблем, якщо видалити фільтр сажі. В межах Росії в цьому пристрої немає ніякої практичної необхідності.

Переваги відключення фільтру сажі очевидні:

  • відновлення тягових характеристик мотора
  • зниження витрати палива
  • збільшення потужності

Принцип роботи фільтра

Під час проходження через сажовий фільтр відпрацьованих газів, частинки сажі осідають на поверхні матриці. Спеціальний каталізатор, нанесений на стінки матриці, призводить до окислення чадного газу і незгорілих вуглеводнів. Очищення сажового фільтра від сажі відбувається за допомогою регенерації. Є два види регенерації сажового фільтра: активна і пасивна.

видалення сажового фільтра у ЛьвовіСигналом для запуску процедури регенерації сажового фільтра є величина опору, яке створює фільтр протоку відпрацьованих газів. Якщо пропускна здатність сажового фільтра опустилася нижче норми-починається процес регенерації, що полягає в пропалюванні осілої сажі.

Причини виходу сажевого фільтра з ладу

Короткі часті поїздки по місту не встигають досить прогріти фільтр сажі. Щоб запустити автоматичну регенерацію, необхідно довгий час їхати по трасі. А в місті регенерація або взагалі не відбувається, або відбувається неякісно через слабо розігрітий фільтр. Загальмувати процес регенерації може також несправний двигун. При цьому сажа накопичується, а її видалення стає вельми проблематичним.

Ефективне вирішення даної проблеми

  • Заміна у дилера сажового фільтра. Однак тут є два моменти, які не радують: це ціна і відсутність гарантії, що новий фільтр якісно відпрацює хоча б 150 т. км
  • запуск примусової регенерації за допомогою заводської діагностики. Але при фізичному зносі сажового фільтра це заняття абсолютно марне
  • фізичне видалення фільтру сажі. Це рішення працює лише з програмним видаленням, а це зажадає переведення програми управління двигуна на режим без фільтру сажі. Саме тому вибивати фільтр без можливого відключення функції фільтра сажі в програмі блоку управління двигуном марно.

Ознаки несправності сажевого фільтра

Першим показником, що свідчить про засмічення і необхідності відключення сажового фільтра, є повідомлення про помилку на приладовій панелі. Крім цього, існує і ряд інших факторів, що нагадують, що з візитом в автосервіс затягувати не варто:

  • Поява чорного диму з вихлопної труби.
  • Різке збільшення витрати палива.
  • Аритмічний звук двигуна і його нестабільна робота.

Все це говорить про сильному засміченні системи. Подальша експлуатація автомобіля, що знаходиться в такому стані, може привести до виходу двигуна з ладу.

Заміна або видалення фільтру сажі?

Процедура видалення має ряд позитивних моментів:

  • Відпадає необхідність регулярного контролю сажового фільтра, його регенерації та обслуговування.
  • Поліпшуються експлуатаційні показники автомобіля. Двигун працює стійкіше, збільшується його потужність.
  • Знижується витрата палива автомобіля.

Майстри автосервісу DPF-off.ru пропонують ремонт, очищення, заміну і видалення dpf з подальшим його повним відключенням.

Де видалити фільтр сажі?

видалення сажового фільтра у ЛьвовіПроцедура вирізання фільтру сажі вимагає не тільки видалення деталі, але і її програмне відключення. Якщо регулювання системи проведена не буде, ЕБУ продовжить подавати сигнал про помилку, що в свою чергу позначиться на некоректній роботі паливної системи, зниженні тяги автомобіля, його динаміки і керованості. Важливим моментом перепрошивки є не тільки відключення, але і повне видалення коду, який відповідає за роботу фільтра. Причому демонтаж деталі і перепрограмування повинні бути виконані одночасно. Це гарантує стабільну працездатність всіх систем автомобіля.

Якщо у Вас виникли проблеми з фільтром сажі-вирішити їх допоможуть в нашому автосервісі.

Всі роботи виконується на спеціалізованому обладнанні кваліфікованими фахівцями.

Пам’ятайте: при даній процедурі потрібно видаляти фільтр не тільки фізично, але і програмно з ЕБУ, в іншому випадку будуть набридати помилки, пов’язані з даними елементом вихлопної системи, або мотор просто не запуститься.

У цьому Вам готові допомогти наші фахівці. При видаленні Ви отримаєте кілька плюсів, такі як невелике підвищення потужності двигуна, зменшення витрати палива (за рахунок відсутності Системи допалювання), економія на можливій подальшій заміні даної запчастини. Для проведення даної операції звертайтеся до наших висококваліфікованих майстрів, так як неправильна перепрошивка може привести до неприємних наслідків і навіть виходу з ладу системи вихлопу і її прогорання.

Ми є фахівцями в області ремонту, обслуговування і тюнінгу Вихопних систем, тому наша робота будується на принципах якісної роботи виконаної в строк. Ми впевнені в досвіді наших фахівців і якості виконуваних робіт, тому надаємо повну гарантію на виконану послугу протягом 30 робочих днів.

Видалення фільтра сажі на автомобілях

Сажовий фільтр вбудований у вихлопний тракт. Як і будь-який інший фільтруючий елемент, з часом він може забитися. Якщо фільтр забитий продуктами згоряння і створює надмірний опір потоку вихлопних газів, то датчики диференціального тиску (встановлені до фільтра і після нього) посилають сигнал в ЕБУ, і загоряється іконка «Check Engine». Палаюча лампочка» Check ” на приладовій панелі вашого BMW означає, що слід відвідати Автосервіс у Львові для діагностики та ремонту випускної системи автомобіля.

Чому забивається фільтр сажі?

Сажовий фільтр – це Керамічна матриця, крізь яку проходять відпрацьовані гази на шляху від двигуна до вихлопної труби. Проходячи через складну систему невеликих отворів і газових каналів, незгорілі частинки вуглецю, які містяться в дизельному вихлопі, осідають на стінках фільтра. Коли частинки сажі забивають газові канали і збільшується опір потоку газів, ЕБУ включає процес самоочищення фільтра. Регенерація сажового фільтра штатними методами-це періодичне автоматичне випалювання сажі шляхом подачі палива до фільтру через спеціальну форсунку.

Незважаючи на те що автомобілі з DPF мають вбудовану систему самоочищення, фільтри на BMW іноді забиваються до такої міри, що випалювання сажі не допомагає. До цього призводять:

  • неякісне паливо-через солярку, що не відповідає європейським стандартам, фільтр швидко закоксовується частинками сажі;
  • погане масло-моторні масла, які не мають допуску BMW (Longlife 04 або LL-04 в маркуванні на каністрі), можуть містити присадки, що утворюють занадто багато нагару;
  • несправності паливної системи-якщо двигун споживає занадто багато палива, то воно не повністю згорає, і в вихлопних газах більше частинок сажі, ніж слід;
  • короткі поїздки на малій швидкості-двигун і Вихлопна система не встигають прогрітися до такої міри, щоб запустилася система самоочищення;
  • несправності системи EGR-датчики або клапани системи EGR не спрацьовують, тому процес регенерації закоксованого фільтра не відбувається.

Способи ремонту вихлопної системи з забитим фільтром сажі

У власників дизельних BMW є кілька шляхів вирішення цієї проблеми:

  • установка нового фільтра-повну заміну сажового фільтра не можна назвати бюджетною процедурою
  • видалення фільтруючого сажі-вирізання фільтруючого елемента з вихлопного тракту дозволяє швидко і недорого позбутися від проблем, пов’язаних із закоксовиваніем системи нагаром.

Як відбувається видалення сажевого фільтра на автомобілях?

Якщо діагностика автомобіля показала, що забитий фільтр сажі не підлягає регенерації і заважає нормальній роботі двигуна, його видаляють в майстерні компанії. Для цього “банку” фільтра розрізають. Керамічні стільники витягують з корпусу цілком або вибивають по частинах, якщо він спікся і прилип до металу. Порожню банку акуратно заварюють. Зварні шви повинні бути на 100% герметичними, щоб уникнути прориву вихлопних газів. Їх ретельно зачищають і обробляють для захисту від корозії. Після видалення фільтруючого елемента необхідно перепрограмувати» мізки ” двигуна таким чином, щоб Електроніка не звертала уваги на показники датчиків температури і тиску, встановлені до і після фільтра. Одночасно з цією процедурою наші фахівці можуть зробити чіп-тюнінг двигуна BMW, щоб підвищити потужність і збільшити крутний момент.

Вартість послуг в автосервісі:

  • Видалення фільтру сажі – від 7000 грн.
  • Видалення фільтру сажі (автомобілі з AdBlue / Bluetec) – від 20000 грн.
  • Час в роботі – від 3 до 6 годин

Видалення фільтру сажі включає в себе наступні етапи:

  • первісна Діагностика;
  • видалення фільтра (фізично);
  • відключення фільтра (програмно – ” перепрошивка”);
  • остаточна комп’ютерна Діагностика, видалення помилок (якщо такі залишилися).