Заміна тормозних колодок у Львові
Одна із затребуваних послуг в будь-якому сервісному центрі — заміна гальмівних колодок. Ця процедура відноситься до регламентних робіт планово-профілактичного характеру. Найчастіше її проводять в залежності від пробігу автомобіля або згідно з визначеними ознаками зносу механізму.
Заміну передніх гальмівних колодок проводять частіше, ніж задніх. Незношені деталі завжди встановлюють попарно, одночасно на праве і ліве колесо однієї осі.
Компанія «Avtoservis» — це універсальний автосервіс, в якому ви можете замовити будь-який вид ремонту і ТО. Послуги підприємства доступні приватним і корпоративним замовникам зі Львова та області.
Етапи заміни передніх гальмівних колодок
Кваліфікована заміна передніх тормозних колодок виконується поетапно:
- машина встановлюється на рівну площадку, фіксується в нерухомому положенні і піддомкрачується;
- колесо відкручується і знімається з маточини;
- акуратно від’єднується штекер датчика зносу при його наявності;
- вигвинчуються напрямні пальців супорта (може знадобитися вивільнення утримує пружини, демонтаж захисних ковпачків з головок направляючих і т. д. в залежності від ситуації);
- знімається супорт;
- витягуються передні колодки, прочищаються і змащуються направляючі;
- проводиться заміна зношених деталей на нові з відповідним артикулом (перед цим поршень топиться в гальмівний циліндр);
- виконується зворотна зборка.
Нюанси можуть змінюватися в залежності від марки авто, моделі супорта і інших обставин, однак загальна послідовність робіт залишається незмінною.
Коли необхідна заміна передніх і задніх гальмівних колодок?
Різні виробники автомобілів вказують різні терміни проведення ТО. Для одних машин рекомендований інтервал — 30-35 тисяч км, для інших -10-15 тис. км. Однак на практиці водій повинен звертати увагу не тільки на пробіг, а й на інші чинники:
- стиль їзди. Природно, що механізм зношується тим швидше, чим більше випробував різких гальмувань;
- умови експлуатації. Спека, морози і бездоріжжя знижують ресурс колодок;
- стан доріг. Пил і нерівності — вороги гальмівної системи;
- якість використовуваних видаткових матеріалів. Дешеві деталі можуть виявитися підробкою і відшаруватися після першого серйозного морозу.
Сигналом до оновлення деталей може послужити збільшення гальмівного шляху, поява свисту і ударів при натисненні педалі.
Вартість заміни задніх гальмівних колодок, як правило, вище, оскільки на багатьох машинах вони мають барабанний механізм. На його зняття і фіксацію потрібно більше часу, ніж на заміну дискових деталей.