Заміна тормозних колодок у Львові

Одна із затребуваних послуг в будь-якому сервісному центрі – заміна гальмівних колодок. Ця процедура відноситься до регламентних робіт планово-профілактичного характеру. заміна тормозних колодокНайчастіше її проводять в залежності від пробігу автомобіля або згідно з визначеними ознаками зносу механізму.

Заміну передніх гальмівних колодок проводять частіше, ніж задніх. Незношені деталі завжди встановлюють попарно, одночасно на праве і ліве колесо однієї осі.

Компанія «Avtoservis» – це універсальний автосервіс, в якому ви можете замовити будь-який вид ремонту і ТО. Послуги підприємства доступні приватним і корпоративним замовникам зі Львова та області.

Етапи заміни передніх гальмівних колодок

Кваліфікована заміна передніх тормозних колодок виконується поетапно:

  • машина встановлюється на рівну площадку, фіксується в нерухомому положенні і піддомкрачується;
  • колесо відкручується і знімається з маточини;
  • акуратно від’єднується штекер датчика зносу при його наявності;
  • вигвинчуються напрямні пальців супорта (може знадобитися вивільнення утримує пружини, демонтаж захисних ковпачків з головок направляючих і т. д. в залежності від ситуації);
  • знімається супорт;
  • витягуються передні колодки, прочищаються і змащуються направляючі;
  • проводиться заміна зношених деталей на нові з відповідним артикулом (перед цим поршень топиться в гальмівний циліндр);
  • виконується зворотна зборка.

Нюанси можуть змінюватися в залежності від марки авто, моделі супорта і інших обставин, однак загальна послідовність робіт залишається незмінною.

Коли необхідна заміна передніх і задніх гальмівних колодок?

заміна тормозних колодок автоРізні виробники автомобілів вказують різні терміни проведення ТО. Для одних машин рекомендований інтервал – 30-35 тисяч км, для інших -10-15 тис. км. Однак на практиці водій повинен звертати увагу не тільки на пробіг, а й на інші чинники:

  • стиль їзди. Природно, що механізм зношується тим швидше, чим більше випробував різких гальмувань;
  • умови експлуатації. Спека, морози і бездоріжжя знижують ресурс колодок;
  • стан доріг. Пил і нерівності – вороги гальмівної системи;
  • якість використовуваних видаткових матеріалів. Дешеві деталі можуть виявитися підробкою і відшаруватися після першого серйозного морозу.

Сигналом до оновлення деталей може послужити збільшення гальмівного шляху, поява свисту і ударів при натисненні педалі.

Вартість заміни задніх гальмівних колодок, як правило, вище, оскільки на багатьох машинах вони мають барабанний механізм. На його зняття і фіксацію потрібно більше часу, ніж на заміну дискових деталей.