Smart сервіс у Львові

Наш сервісний центр ось уже довгий час працює у Львові і спеціалізується на ремонті автомобілів марки Smart.

Сервіс Smart, розташований в зручній транспортній доступності у Львові. Розвинена інфраструктура нашого центру дозволяє нам справлятися з величезними обсягами з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Smart.

Сервіс Смарт —великі компетенції в маленькому автомобілі

Основною цінністю нашої компанії є наші співробітники-навчені висококласні фахівці. За плечима всіх наших майстрів роки роботи в кращому технічному сервісі. Всі наші майстри проходять навчання та курси підвищення кваліфікації по роботі з сучасним сертифікованим обладнанням Smart.

Звертаючись до нас ви купуєте друзів “по духу”, які допоможуть вам вирішити будь-яку проблему з вашим автомобілем Smart.

Наші переваги

  • Оригінальний запчастини Smart
  • Сертифіковані фахівець
  • 10 років бездоганного досвіду роботи
  • Легка транспортна доступність

Ми виконуємо будь-які роботи пов’язані з механікою автомобіля, це:

  • Сервісне обслуговування і планове ТО(заміна фільтрів, свічок і тих рідин) будь-яких марок автомобілів
  • Обслуговування, ремонт і Тюнінг гальмівної системи будь-яких автомобілів
  • Діагностика, ремонт і Тюнінг підвіски будь-яких автомобілів
  • Діагностика, ремонт і Тюнінг рульового управління
  • І найсильніша наша сторона, це взагалі наша спеціалізація-Капітальний РЕМОНТ двигуна. А також збільшення потужності двигуна. Будь-які марки машин

І надаємо додаткові послуги, це:

  • Високоточний легковий шиномонтаж до 22R
  • Шумоізоляція кузова будь-яких автомобілів
  • Аудіопідготовка автомобілів SMART

Про тюнінг двигуна читайте в сусідньому розділі, а тут я б хотів детальніше зупинитися на ремонті двигуна.

Якщо для заміни колодок, масла і навіть важеля підвіски не потрібно мати 3 вищих освіти, просто достатньо мати зростаючі з правильного місця руки, то з ремонтом двигуна все набагато складніше.

Капітальний ремонт двигуна це дуже відповідальний захід і майстру, що виконує цю процедуру зовсім недостатньо одних тільки рук. Тут ще потрібні величезні знання в цій області і досвід, саме досвід з великої літери”О”. В ремонті двигуна є купа нюансів, потрібно дотримуватися всі допуски і враховувати багато факторів.

Навести приклад. У старих двигунах SMART FORTWO і SMART ROADSTER 600 і 700 куб см зазор в ЦПГ становить всього 0,02 мм. що, враховуючи наявність масляних форсунок охолодження поршня і високу якість сучасних поршнів, впринципі, нормально. Нормально для звичайного середньостатистичної людини за умови правильної обкатки. А якщо до вас приїхав любитель поганяти, та літо на носі + погана якість бензину (припустимо людина з подподмосковья), або може просто молодий хлопчина, який точно не витерпить процес обкатки, та ще може бути багато різних факторів.. І дай йому мотор з зазором 0,02-задирів не уникнути. А хто крайній при цьому буде? Звичайно майстер.

Окремої теми також заслуговує питання якості запчастин і вибір марнотратників. За більш ніж 10 років ми перепробували напевно все і всіх. І по першості не раз доводилося переробляти мотори і виправляти і наші косяки і косяки марнотратників і також з вини неякісних деталей. Але, слава богу, це в минулому. І зараз такі ситуації виникають не частіше 1 разу на рік-два. Тепер ми використовуємо тільки Перевірені деталі і возимо блоки на розточування до перевірених людей, з якими працюємо вже довгі роки.