Ремонт системи охолодження авто у Львові

Сучасні автомобілі зібрані з великої кількості деталей, серед яких обов’язково присутній радіатор. Це теплообмінник, без якого робота двигуна неможлива-він охолоджує до робочої ремонт системи охолодження автотемператури мотор і масло в системі змащення. Як і будь-яка Автомобільна деталь, радіатор з часом ламається-рано чи пізно, потрібно ремонт радіаторів автомобіля.

Радіатор являє собою складну конструкцію з ємностей, з’єднаних мережею трубок. Розігріта гарячим двигуном охолоджуюча рідина надходить у верхню ємність, потім, проходячи по трубках, охолоджується і потрапляє в нижню ємність і вже з неї знову надходить в двигун. Завдяки її безперервної циркуляції через радіатор і двигун, в останньому підтримується робоча температура; двигун не перегрівається і рідини, що знаходяться всередині нього не закипають. Аналогічно працюють і масляні радіатори, призначені для охолодження масла в системі змащення.

Сучасні радіатори прийнято поділяти:

– по виду системи охолодження (повітряні, рідинні і Комбіновані);

– за принципом роботи (з природною і примусовою циркуляцією охолоджуючої рідини);

– за матеріалом виготовлення (металеві, алюмінієві та мідно-латунні);

– по конструкції (трубкові, з круглими або овальними трубками, і спаяні).

Матеріали, що застосовуються для виготовлення радіаторів

До недавнього часу основним матеріалом для виготовлення радіаторів була сталь. Однак через низький коефіцієнт теплопровідності і невисокого рівня стійкості до корозії, такі радіатори перестали використовувати.

Найпопулярнішими сьогодні є алюмінієві радіатори, так як вони мають:

– невелика вага в порівнянні зі сталевими і мідно-латунними радіаторами;

– в 4 рази більший коефіцієнт теплопровідності в порівнянні зі сталевими;

– відносно невисоку вартість в порівнянні з мідно-латунними радіаторами.

Мідно-латунні радіатори володіють найвищою теплопровідністю, міцністю і стійкістю до корозії. Однак через високу ціну використовуються тільки в дорогих і вимагають високої надійності моделях автомобілів.

Конструкція радіаторів

Трубкові радіатори складаються з панелей з нанизаними на них круглими або овальними трубками. Радіатори з овальними трубками мають більш високий ККД, але коштують ремонт системи охолодження у Львовідорожче, ніж радіатори з круглими; обидва типи відносяться до низької цінової категорії. Недоліками таких радіаторів вважають малу тепловіддаючу поверхню, невисоку міцність, необхідність використання спеціальних високоякісних прокладок.

Спаяні радіатори володіють хорошим рівнем міцності і тепловіддачі, ефективні і довго служать. Коштують істотно дорожче трубкових і тому доступні далеко не всім.

Автолюбителі досить часто намагаються самостійно відремонтувати радіатор автомашини. Але через складність конструкції такий некваліфікований ремонт радіаторів автомобіля призводить до того, що вони швидко виходять і ладу, стаючи причиною поломки двигуна. В кінцевому рахунку ремонт автомобіля вимагає набагато більше витрат, а радіатор, як правило, відновити дуже важко, а часто неможливо.

Краще звернутися до фахівця, який професійно виробляє такі види ремонтних роботи, як зварювання мідних, латунних, алюмінієвих елементів радіаторів і склейку пластмасових деталей. При такому ремонті радіатора проводиться чистка, підтяжка кріпильних кронштейнів і рамок, усунення будь-яких течі, виправлення геометрії пошкоджених радіаторів.

Ремонт системи охолодження

Система охолодження автомобіля підтримує оптимальний температурний режим, що забезпечує максимальні потужність, економічність і термін служби двигуна.

При згоряння палива температура в циліндрах досягає 2124 °C. Система охолодження підтримує температуру двигуна в межах 80-90 °C. перегрів може викликати порушення робочих зазорів і посилений знос, заклинювання і поломку деталей двигуна, а також зниження потужності. Для забезпечення нормальної роботи двигуна система охолодження відводить тепло в атмосферу безпосередньо, або за допомогою води іліантіфріза (низкозамерзающей рідини). Система охолодження обмежує температурні межі, забезпечуючи найкращі умови для роботи двигуна.

Ремонт системи охолодження, своєчасна її діагностика і заміна необхідних елементів необхідна для запобігання виникненню більш серйозних проблем з двигуном. Бувають випадки коли система охолодження забивається, і рідина не встигає охолоджуватися. Несправний термостат призводить до того що циркуляція охолоджуючої рідини проходить по малому колу, не потрапляючи в радіатор для охолодження, і ми часто, в літню пору року, спостерігаємо, як автомобілі в буквальному сенсі «закипають».

Автосервіс зробить діагностику і ремонт системи охолодження будь-якої складності. Всі види робіт по ремонту системи охолодження, від заміни патрубка охолодження до заміни радіатора, йому під силу. Високотехнологічне обладнання та наявність необхідних запчастин дозволяє швидко і якісно провести ремонт системи охолодження вашого автомобіля.

В процесі ремонту важливою складовою є високий професіоналізм фахівців автосервісу. Ремонт і заміна радіатора, антифризу, водяного насоса, термостата, вентилятора, електро-вентилятора,ременя генератора і патрубка охолодження, а також будь-які супутні роботи.

Наслідки того, що автовласник вчасно не звертав увагу на перегрів автомобіля, можуть бути набагато більше і важче, ніж заміна будь-якої деталі системи охолодження. За технікою безпеки автомобіля, перед початком руху необхідно перевірити наявність охолоджуючої рідини в розширювальному бачку.

Послуга/ціна

Заміна радіатора від 600 грн.

Заміна термостата від 650 грн.

Заміна патрубка радіатора від 350 грн.

Заміна антифризу від 510 грн.

Ремонт і Діагностика системи охолодження виконуються в суворій відповідності з технічними нормативами заводу-виготовлювача, відповідаючи дилерському рівню, але за набагато більш вигідними розцінками. Для сучасних автомобілів справна робота системи охолодження стає все більш критичною – якщо раніше на низькофорсованих двигунах вона була свідомо надлишковою, дозволяючи підтримувати роботу мотора навіть при серйозних дефектах, то на моторах з високим ступенем форсування, де стандартні робочі температури на догоду екологам можуть наближатися до 100 градусів (як, наприклад, на двигунах BMW N-серії), найменші відхилення відразу стають помітні власнику.

На автомобілях з автоматичними трансмісіями ремонт системи охолодження коробки передач нерозривно пов’язаний з системою охолодження двигуна: дуже часто автовиробники використовують інтегровані теплообмінники, які є частиною основного радіатора двигуна. В цьому випадку перегрів мотора може викликати і перегрів масла в трансмісії, а несправна коробка може відчутно впливати на температуру двигуна.

Ремонт системи охолодження двигуна виконується тільки після уважної діагностики – змиритися температура відкриття термостата, визначається момент спрацьовування вентилятора, перевіряється відсутність прориву газів в розширювальний бачок (пряма ознака локального перегріву, що приводить до закипання – в цьому випадку в бачок відходить пара, або негерметичності прокладки блоку, якщо в бачок йдуть вихлопні гази). На автомобілях, оснащених електронно-керованими термостатами, виконується комп’ютерна діагностика.