Чистка форсунок у Львові

Після довгої їзди на паливних форсунках виникають смолисті відкладення. Забруднення деталей системи упорскування призводить до підвищеної витрати палива, падіння чистка форсунок у Львовіпотужності двигуна, погіршення тяги. Тому потрібно їх регулярне чищення.

Навіщо чистити форсунки?

Загальний термін служби деталей становить 100-120 тис.км пробігу, але в російських умовах сильний знос і руйнування виникають після 80-90 тис. км пробігу. У проміжку від 15-20 до 80 тис.км пробігу потрібні профілактика і обслуговування паливних форсунок як на бензинових (інжекторних), так і дизельних двигунах. Інакше можливі серйозні поломки паливної системи, знос і несправності елементів моторної групи.

Залежно від пробігу авто виникають такі проблеми:

  • До 30 тис. км. застосування неякісного палива з домішками призводить до утворення смолистих відкладень. Знижується продуктивність деталей подачі палива. Рекомендується профілактична чистка.
  • 30-50 тис. км. продуктивність падає на 5-7%, витрата палива збільшується. Потрібно провести діагностику паливної системи, виконати очищення деталей.
  • 50-80 тис. км. тривала їзда з забрудненими елементами впорскування палива руйнує сідла і збільшує діаметр сопла. Падіння продуктивності-10% і вище. Доведеться міняти.
  • Від 80 тис. км. пристрої впорскування зношені до критичного стану, потрібна заміна.

Очищення можна зробити декількома способами-промивка спеціальною рідиною на стенді, чистка форсунок ультразвуком, промивка рідиною вручну або застосування присадок до палива. Очищення двома останніми способами можна виконати самостійно, але навряд чи це буде ефективно. Застосування стенду з ванною і ультразвукового обладнання можливі тільки в автосервісі.

Технологія ультразвукового очищення форсунок

чистка форсунокТехнологічно метод ультразвукового чищення заснований на впливі на забруднення ультразвукових хвиль і ефекті кавітації. Форсунки знімаються з авто, занурюються у ванну з рідким середовищем. Рідина за хімічним складом нейтральна, тому окислення і корозії не виникає. У стенді з ванною стоїть ультразвуковий випромінювач, що формує звукові хвилі певної довжини. При роботі випромінювача виникає ефект кавітації-утворення повітряних бульбашок малого діаметра. Розрив бульбашок повітря в рідині призводить до появи потужних звукових хвиль. При впливі хвиль на поверхню форсунок відбувається очищення від забруднень.

Ефективність очищення залежить від потужності ультразвукового випромінювача і температури рідкого середовища у ванні. Для більш ефективного очищення на інжектор подаються Керуючі імпульси, що відкривають і закривають клапан.

Переваги та ризики Промивання форсунок ультразвуком

Ультразвукова чистка форсунок потрібна при значному зниженні продуктивності. Падіння потужності двигуна і підвищена витрата палива говорять про сильне забруднення інжектора. Видалити стійкі відкладення за допомогою промивання або чищення руками з використанням домішок, за допомогою спеціальних рідин неможливо. Тому для очищення деталей або використовуються стенд, або застосовується Ультразвукова чистка у ванні з рідким середовищем.

Застосування ультразвуку-агресивний вплив на забруднення і смолисті відкладення. Порушення технології руйнує керамічне покриття деталі, деформує обмотки електромагнітного клапана. Тому чистити деталі паливної системи потрібно в сервісному центрі.

Скільки коштує послуга?

Ціна послуги залежить від типу форсунок, ступеня забруднення, необхідності зняття деталей і установки на місце. Якщо потрібно виконати діагностику до і після промивання, це теж впливає на вартість робіт.

В автосервісі вартість ультразвукового чищення деталей паливної системи – від 750 грн. Майстри з досвідом від 10 років виконають діагностику форсунок на машинах з бензиновими або дизельними двигунами. Для запису в сервіс телефонуйте за телефоном вказаним на сайті.

Стендова перевірка форсунок

чистка форсунок автомобіляНесправні форсунки зустрічаються як на бензинових, так дизельних двигунах, доставляючи автовласникам чимало проблем з керуванням машини. Некоректно працюючі розпилювачі палива скорочують ресурс двигуна, а також роблять небезпечним рух на автомобілі – особливо під час обгону іншого транспорту, підйому на круті гірки. Краще не затягувати з перевіркою форсунок на стенді.

Коли потрібно чистити форсунки?

Якщо розпилювач зношений і пропускає зайве паливо, знижується ефективність розпилення палива. Це призводить до виникнення ряду проблем:

  • збільшується витрата бензину або дизпалива;
  • колір вихлопу стає сірим або чорним;
  • втрачається Динаміка машини при прискореннях;
  • двигун запускається важко;
  • виникає» троение ” мотора.

Проблеми з розпилювачами починаються після 40-60 тис. км пробігу. Забруднення їх елементів пов’язано з використанням неякісного палива, тривалими простоями двигуна, довгою експлуатацією машини на газу.

Види перевірок

Діагностика форсунок в автосервісі починається з того, що вони знімаються з інжектора разом з паливною рейкою. Перед цим потрібно скинути тиск в топливосистеме, відключивши насос високого тиску (ТНВД) під заднім сидінням автомобіля. Потім проводиться перевірка кожного розпилювача на спеціальному стенді за кількома параметрами.

На продуктивність

Пропускна здатність тестується за допомогою вбудованого в стенд насоса. У рейку нагнітається спеціальна рідина, потім від генератора на обмотку форсунок подаються Керуючі імпульси. Їх робота перевіряється в однакових умовах, кількість пропускається через них рідини не повинно відрізнятися більш ніж на 2-3%.

На форму і однорідність факела розпилу

Тестуванню піддають зняті і пройшли ретельне очищення від зовнішніх забруднень розпилювачі. Факел розпилу у всіх повинен мати конусоподібну форму, а також гомогенну структуру, що вказує на рівномірне розприскування палива.

На герметичність

У розпилювачах створюють тиск в 30 МПа, потім припиняють підкачування палива, і стежать, за яку кількість часу воно впаде до 23-25 МПа. Якщо на торці форсунки з’являється паливо, а час падіння тиску в паливній системі становить менше 17-45 секунд, деталь визнається негерметичною. Для нових розпилювачів це значення має бути в середньому 20 секунд.

Вартість діагностики форсунок Common Rail у Львові складає всього від 100 грн. за штуку. У нашому техсервісі можна не тільки швидко перевірити деталі, але і провести промивку і регулювання розпилювачів найбільш ефективним способом – ультразвуком. Якщо ступінь зношеності деталі висока, можете купити нову у нас. Запишіться на діагностику паливних розпилювачів в найближчий сервіс мережі.

Ремонт форсунок Delphi

Багато великих виробників ставлять форсунки Delphi в Двигуни. Якщо ці інжектори правильно експлуатувати, їх вистачить на пробіг в 150-250 тис.кілометрів. Через високі ціни на нові деталі потрібно своєчасно проводити очищення і ремонт форсунок Delphi. Це забезпечить довгий термін їх служби.

На яких автомобілях стоять форсунки Delphi?

Виробництво форсунок освоїли лише кілька компаній. Найбільшою є Bosch, проте не відстають від неї Denso і Delphi. Часто розробники форсунок мають угоди з виробниками автомобілів – при цьому є чіткий поділ по континентах. Denso поставляє системи вприскування для Toyota, Mitsubishi і Mazda, а Bosch обслуговує німецькі та французькі автомобілі. Delphi співпрацює з фірмами, що випускають машини економ-класу – Renault / Dacia, Ford і Hyundai / KIA.

Однак такий поділ не зовсім точно. Системи уприскування бувають різними в рамках не тільки бренду, але навіть моделі. Більш того, в одному двигуні можуть бути форсунки 2. У будь-якому випадку система інжекторів Common Rail забезпечує відмінні характеристики дизельних двигунів, спрощуючи спосіб подачі палива. Завдяки цьому можливо економити навіть при швидкісній їзді.

Ознаки несправності форсунок

Інжектори рідко виходять з ладу, частіше вони просто зношуються. Згубним для системи уприскування є паливо низької якості. Конструкція форсунок настільки делікатна, що навіть найменша бруд знижує термін їх служби. Типові симптоми несправності деталі:

  • нерівномірне прискорення;
  • помилка лямбда-зонда;
  • миготіння контрольної лампи двигуна;
  • проблеми з запуском двигуна;
  • дим з вихлопної труби;
  • нерівномірна швидкість на холостому ходу;
  • висока витрата палива;
  • запах бензину всередині машини;
  • занадто висока температура вихлопу.

Не завжди ці симптоми говорять про пошкодження або знос інжектора. Тому перш ніж панікувати, краще звернутися до професіоналів в автомайстерню, що займається дизелями. Іноді досить замінити клапан рециркуляції відпрацьованих газів або ущільнити систему впуску.

З яких причин потрібно чистити форсунки?

Паливний бак обладнаний насосом. Його завдання-перекачувати дизельне масло в паливний насос високого тиску. Створюючи високий тиск, ТНВД перекачує масло далі до направляючої системи Common Rail, діючи як паливний акумулятор і підтримуючи максимальний тиск. Система вприскування взаємодіє з комп’ютером і управляє двигуном. Електроніка визначає і початок роботи інжектора.

Аналізуючи параметри роботи двигуна, контролер визначає дозу і кут просування подачі палива в камеру згоряння. Доза палива підбирається в залежності від частоти обертання двигуна. У форсунках Delphi немає довгого поршня, який здійснює контроль. Високий тиск призводить до того, що розпилювальний стрижень приводиться в дію не електромагнітним клапаном, а через гідравлічну систему у вигляді камер і каналів з отворами. Регулюючий клапан притискається до сідла за допомогою пружини.