Ремонт редуктора у Львові

Редуктор в автомобілі є одним з найбільш навантажених вузлів, від діяльності якого безпосередньо залежить робота ходової частини машини в цілому.

Редуктор – це вузол передає і перетворює крутний момент від двигуна до коліс, змінюючи швидкість обертання карданного валу. Редуктори використовуються для передачі крутного моменту у задньопривідних і повнопривідних автомобілях. У повнопривідних автомобілях, замість переднього редуктора переднього моста, також ще використовують кутову передачу для передачі крутного моменту на передній міст.

Ремонт редуктора у Львові

Ремонт редукторів

Наш Автосервіс здійснює ремонт редуктора у Львові і надає для автолюбителів повний комплекс професійних і якісних послуг з технічного обслуговування, діагностики та відновлення в найкоротші терміни.

Перші ознаки несправності редуктора: редуктор заднього моста

Для виявлення несправності редуктора заднього моста, рекомендується регулярна діагностика на предмет витоку масла, пошкоджень і деформацій, а також звертати увагу на сторонні стуки і шуми.

Отже, першими ознаками неполадок можуть бути:

  • Підвищений стукіт або шум заднього моста
  • Шум при розгоні автомобіля
  • Шум при розгоні або гальмуванні двигуном
  • Шум при поворотах
  • Стукіт і ривки при старті або при перемиканні швидкостей

Неполадки з редуктором заднього моста найчастіше виникають у зв’язку з несвоєчасним технічним обслуговуванням або недбалою експлуатацією автомобіля. При виявленні перерахованих ознак несправності, бажано, якомога швидше звернутися в сервісний центр, так як їх виявлення на ранній стадії дозволить заощадити досить велику суму грошей. Ремонтом і регулюванням редуктора повинні займатися люди компетентні, які розуміють як це влаштовано і працює.

Нашими майстрами виконується повна розбирання редуктора, після чого всі вийшли з ладу і прийшли в непридатність деталі відновлюються, або, в разі неможливості їх відновити, проводиться заміна на нові оригінальні деталі.

Редуктор переднього моста

Ремонт редукторів в передньопривідних автомобілях більш складний, пов’язано це з його конструктивними особливостями. Однак, наші фахівці готові виконати ремонт редуктора переднього моста будь-якої складності, при цьому вклавшись в найкоротші терміни. Майстри зроблять заміну підшипників, відновлять, або замінять шестерні, замінять сальники і поміняють масло.

Схема роботи при ремонті редукторів

Майстри нашої майстерні професійно виконують відновлення роботи редуктора будь-якого типу за допомогою часткової заміни комплектуючихдеталей, що вийшли з ладу. З метою економії Вашого часу, ми можемо встановити на ваше авто заздалегідь відновлений редуктор, оскільки якісний ремонт переднього, а також заднього моста вимагає чимало часу. Важливим етапом робіт є діагностика, по виявленню сторонніх шумів у вузлах і агрегатах автомобіля. Джерелом шуму може бути не тільки редуктор, але і підшипник маточини, карданний вал або підшипник підвісної опори, КПП або роздавальна коробка.

Комплекс заходів, які проводять наші майстри при лагодженні редукторів, включає в себе наступні операції:

Ремонт редуктора

  • Демонтаж зі стаціонарного місця.Розбирання системи з подальшим очищенням від різних забруднень.
  • Оцінка стану деталей і придатності їх до роботи.
  • Відновлення або заміна сильно зношених і непридатних до роботи деталей.
  • Заміна масла в редукторі.
  • Установка деталей і проведення контрольних випробувань.

Різні навантаження на редуктор, в процесі експлуатації автомобіля, відбуваються регулярно, причому незалежно від того, по якій дорозі здійснюється рух і з яким навантаженням на автомобіль. Тому технічне обслуговування редукторів потрібно проводити своєчасно.

При проведенні робіт по ремонту редуктора у Львові і здійснюючи його відновлення, наші майстри використовують виключно оригінальні деталі і фірмові витратні матеріали. Все це в сукупності, робить ремонт редуктора у Львові , максимально якісним, дозволяючи тим самим продовжити період експлуатації автомобіля до можливого виникнення будь-яких несправностей. На всі, вироблені в нашому автосервісі роботи, на підтвердження їх якості, поширюється гарантія 12 місяців.

Причини появи гулу в редукторі

Ряд причини, які викликають гул і призводять до руйнування редуктора:

  • знос підшипників;
  • знос головної пари;
  • ослаблення гайки хвостовика.

Про знос підшипників особливо говорити нічого, а ось про знос шестерні головної пари, тут є на що звернути увагу. До прискореного зносу робочої поверхні тертьових зубів шестерні може привести неправильно підібране масло. Внаслідок чого на робочих (тертьових) поверхнях не утворюється масляний клин, який захищає їх від зносу. Шестерні головної пари контактують між собою не тільки впливом тиску, але і ковзання між собою. Тому правильне підібране масло і утворення масляного клина дуже важлива умова в роботі цього вузла.

Також до прискореного зносу підшипників і шестерні головної пари призводить:

  • втрата рівня масла в редукторі;
  • попадання води в редуктор.

Втрата рівня масла в редукторі зазвичай відбувається через сальники, тому періодично рекомендуємо звертати увагу на паркувальне місце на наявність масляних плям, які говорять про наявність проблеми. Сальники в редукторі необхідно замінити в такій ситуації, але не варто довіряти цю роботу першому-ліпшому автосервісу.

Ремонт редуктора у Львові

Багато сервісів намагаются ремонтувати редуктори, але не всі знають тонкощі і нюанси для правильної збірки і настройки вузла. Конструктивно все виглядає просто: дві шестерні (ведуча і ведена), диференціал, кілька підшипників і мабуть це все на перший погляд. Але, потрібно знати ще дещо важливе при роботі вузла, перш ніж братися за ремонт, а саме всі необхідні зазори при роботі поверхонь, що труться. Це дуже важлива тонкість, від якої завитий ресурс (термін служби) запчастини.

Потрапляння води в редуктор найчастіше відбувається через сапун, коли автомобіль заїжджає в глибоку калюжу або водойму. У воді відбувається охолодження редуктора і стиснення повітря всередині, внаслідок чого вода всмоктується через сопун всередину. Потрапляння води в масло призводить до втрати здатності змазувати і внаслідок цього, деталі піддаються підвищеному зносу.

Також поширена проблема і причина поломки редукторів, це розкручена гайка хвостовика. Внаслідок цього з’являється люфт уздовж осі вхідного вала, що приводить до руйнівних наслідків. В процесі експлуатації люфт збільшується, і в кінцевому підсумку вал впирається в диференціал і руйнує його.