Ремонт паливної системи авто у Львові

Їзда у важких умовах на поганому пальному, несвоєчасна заміна фільтрів і нерегулярний злив конденсату з дизеля викликають поломку паливної системи. Дорогого капітального ремонт паливної системи авто у Львовіремонту паливної системи можна уникнути, якщо вчасно помітити симптоми поломки одного або декількох вузлів подачі пального.

Вартість

  • Заміна паливного фільтра від 300 грн.
  • Заміна паливних форсунок від 700 грн.
  • Заміна свічок розжарювання від 1200 грн.
  • Блок дросельної заслінки Заміна від 900 грн.
  • Паливний насос Заміна від 900 грн.

“Тривожні” ознаки

Про засміченість паливної системи вантажного або легкового автомобіля говорять:

  • погіршення динаміки машини при розгоні;
  • збільшення витрати палива;
  • їдкий запах з вихлопної труби;
  • проблеми з роботою двигуна.

Мотор троїть на холостому ходу або працює не в повну потужність, може не запускатися. Це говорить про порушення подачі палива через забитого повітряного фільтра, перетиснутих магістралей або низької продуктивності паливного насоса.

Поломка насоса

Насос високого або низького тиску-основний вузол паливної системи. Залежно від модифікації він оснащується 1-3 плунжерами і механічним приводом. Агрегат подає пальне під тиском до 2000 Атм в паливну рампу, де воно розподіляється по форсунках. Тиск задається регулятором, керованим комп’ютерним блоком автомобіля.

пемонт паливної системиОслаблене кріплення, розрив діафрагми і зменшення ходу робочої пружини в насосі викликають зниження тиску палива, зниження його рівня в камері поплавця і падіння потужності двигуна.

ТНВД може повністю припинити працювати при викривленні його кришки і корпусу через перегрів мотора-особливо, якщо агрегат з алюмінієвих сплавів. Інший характерний дефект-знос плунжерної пари, що приводить до нерівномірності подачі пального і підвищення його споживання автомобілем.

Засмічення паливного фільтра

Фільтр тонкого очищення палива-расходник, що вимагає заміни через 20-40 тисяч пробігу. Деякі техцентри пропонують його промивку, але простіше поставити новий, ніж через деякий час розбиратися зі зламаним бензонасосом або забитими форсунками. Зазвичай покупка нового фільтра разом з установкою обходиться дешевше, ніж капремонт паливної системи.

Несправність форсунок

Вони можуть не працювати як через механічної поломки будь-якого елемента, так і через знос торця Проставки або руйнування сітчастого фільтра. Зазвичай форсунки ламаються на автомобілях з дизельними двигунами, які оснащують уприскуванням Common Rail, що зменшує витрату палива і обсяг вихлопних газів. Він комплектується електромагнітними або п’єзоелектричними форсунками, вимогливими до якості палива і мастильних матеріалів.

В електромагнітних зазвичай зношується мультиплікатор або забивається розпилювач. Однак за рахунок того, що їх конструкції легко розбираються і збираються, зношені частини змінюються легко. Найбільш чутливими є п’єзофорсунки компанії Delphi. У них часто ламається клапан. Цей елемент ремонтувати складно-простіше і дешевше його замінити. У підсумку отримаєш відновлену форсунку, здатну пропрацювати не один рік.

Види робіт

Ремонт паливної системи в автосервісі починається з перевірки вузлів, діагностики бензинового або дизельного двигуна. Робота проводиться в кілька етапів:

Комп’ютерна Діагностика (на авто з бортовими комп’ютерами). Сканування проходить за допомогою сучасної апаратури, що дозволяє точно виявляти поломку.

Замір тиску в паливних магістралях манометром. Прилад підключають до паливопроводу, визначають робочий тиск в різних режимах роботи мотора. На основі отриманих показань роблять висновок про герметичність паливної системи і характер несправності.

Огляд ТНВД. Якщо виявлено низький тиск в системі, паливний насос разом з фільтром знімається і перевіряється на стенді.

Діагностика форсунок. Форсунки проходять стендові випробування, якщо тиск в нормі, але є підозра, що в мотор надходить мало пального.

Іноді досить промити форсунки від нагару, щоб система подачі палива почала нормально працювати.

На виїзді

Ремонт паливної системи На виїзді, що проводиться на місці поломки машини, має на увазі заміну:

  • форсунка;
  • розпилювач;
  • магістраль;
  • паливного насоса високого або низького тиску;
  • зворотних, аварійних клапанів;
  • реґулятор тиску;
  • фільтр.

Несправність форсунок і насоса високого тиску можна визначити в польових умовах лише частково. Точно виявити поломку вдасться лише при використанні стендового обладнання. Крім того, новим електронним форсункам Common Rail потрібно присвоїти коди в блоці управління машини, інакше вони не будуть коректно працювати.

Профілактичні роботи

Своєчасна заміна фільтрів, регулярна промивка бака, злив конденсату на дизельних двигунах – це дієві способи збільшити ресурс паливних вузлів і заощадити на ремонті. На жаль, автолюбителі часто забувають про проведення профілактики, а потім не знають, що робити з заглохшей на дорозі машиною.

Якщо ви зіткнулися з поломкою паливної системи, наші майстри точно визначать несправний елемент в рамках безкоштовної діагностики і зроблять ремонт. При проведенні ремонтних робіт використовуються оригінальні запчастини, змащувальні рідини, витратні матеріали, ціна яких на 20-30% нижче, ніж в роздрібних автомагазинах.