Ремонт компресорів кондиціонера у Львові

Компресор кондиціонера – насос, що створює циркуляцію холодоагенту в системі АС. Компресор автокондиціонера приводиться в роботу за допомогою електромагнітної муфти. Виконуємо будь-який ремонт компресорів кондиціонера у Львові : Заміна підшипника, сальника, притискної пластини, електромагнітного клапана, котушки і муфти.

Чому не працює і скільки коштує полагодити?

На першу частину питання, як, в принципі, і на другу, не бачачи автомобіль, можна відповісти тільки приблизно. Розглянемо основні несправності і постараємося зрозуміти, чому ціна їх усунення на різних машинах може відрізнятися в рази. За ймовірністю виникнення складемо наступний список:

Ремонт компресорів кондиціонера у ЛьвовіВитік фреону

Основні поломки пов’язані з втратою герметичності системи і витоком фреону — як повної, так і часткової. Пошук витоків проводиться за допомогою електронних течошукачів і виконується при проведенні діагностики. Пошук витоків електронним течошукачем (нюхачем). Найчастіше фреон йде через корозійні пошкодження або, в народі, — гниль. Так-так, не дивуйтеся, алюміній прекрасно руйнується в результаті електрохімічної корозії. Згадайте курс хімії за одинадцятий клас. У ньому прекрасно описані процеси, які при цьому відбуваються. Алюмінієві трубки і радіатори прекрасно кородують, якщо їх з’єднати з залізом або цинком і занурити в водний розчин солі. Якщо з залізом все більш-менш зрозуміло – це сталеві хомути кріплення, болти і гайки, то з цинком у непосвяченого користувача можуть виникнути питання — звідки цинк? Справа в тому, що припої, якими на заводі “збираються” радіатори і з’єднувальні Фланці трубок, містять до 80% цього металу. Так, як в таблиці, електрохімічної негативності металів алюміній знаходиться зліва, то він і приймає на себе основний удар, жертвує собою і руйнується.Ну і природно, у всій цій історії, не забуваємо подякувати керівникам нашого регіону, під чуйним управлінням яких, щозими на наші дороги виливається сотні тисяч тонн сольових реагентів. Найперші претенденти на проблеми з гниллю — автомобілі з великими салонами, у яких система кондиціонування оснащена другим випарником. Магістралі, по яких циркулює фреон, розташовані внизу машини і схильні до корозії більше інших.

Друга за ймовірністю причина витоків-механічні пошкодження компонентів, які з’являються в результаті ДТП або при розбиранні — збірці криворукими майстрами (тому радимо робити ремонт компресорів кондиціонера у Львові саме у нас). При цьому страждають радіатори кондиціонера, закінчення трубок, та й самі трубки теж.

Ремонт компресорів кондиціонера у Львові

Постійно маємо справу з втратою герметичності в місцях з’єднання компонентів системи. Останнім часом автовиробники стали економити на матеріалі, з якого виготовляються кільця ущільнювачів. Через три-чотири роки дешева гума втрачає свої властивості (“дубіє”) і фреон витікає на вулицю. Заміна ущільнення обходиться від 250 до 2500 грн. На ціну впливає доступність вузла — іноді, для виконання робіт необхідно розібрати половину автомобіля.

Ну і завершують наш список-місця обтиску шлангів. На багатьох корейцях це стало доброю традицією. Тебран-матеріал зовні схожий з гумою, використовується для гасіння коливань двигуна. Адже магістраль, прикручена до компресора одним кінцем, другим кріпиться на кузов. Через три-чотири роки експлуатації під обтискним склянкою, з’являються непомітні простому оку витоку і холодоагент тікає в атмосферу. Приклад ремонту такого випадку описаний за посиланням. Вартість відновлювальних робіт коливається від 750 до 7500 грн. На подорожчання впливає складність зняття-установки деталі.

Технології, які застосовуються при ремонті найрізноманітніші. Багато трубки і шланги відновлюються або виготовляються заново в нашому сервісі протягом одного дня. Для цього в нашому розпорядженні токарні та фрезерні верстати, гідравлічні кремпери, аргонно дугове зварювання, різноманітні припої і газодинамічне напилення металів.

Деякі запчастини навчилися робити наші друзі з піднебесної і пропонують їх за смішними цінами — наприклад, трубки для Логана або задні магістралі для Старекса. Вони завжди є в наявності на нашому складі.

Ремонт компресорів кондиціонера у Львові

Компресор

Друга причина, з якою нам доводиться стикатися — вихід з ладу компресора. Є три основних типи конструкцій-поршневий, спіральний і ротаційний. В рамках цієї статті ми не будемо вдаватися в особливості кожного. Хочеться лише відзначити, що насоси першого типу завоювали найбільшу популярність і встановлюються на 99% автомобілів. Поршневики поділяються на два варіанти — з електромагнітною муфтою і з постійним приводом. Справедливості заради, потрібно сказати, що все частіше починають зустрічатися гібридні варіанти. Основні вороги компресора-бруд в системі і брудні радіатори.

Наведемо два типових приклади, як вони ламаються:

  • Конструктивно поршневий компресор представляє з себе набір аксіальних алюмінієвих поршнів, які покриті тефлоном. Ніяких ущільнень або кілець не передбачено. Поршні здійснюють поступальні рухи в циліндрах, стінки яких є єдинимРемонт компресорів кондиціонера  цілим з корпусом, який виготовлений теж з алюмінію. Попадання сторонніх частинок в зазор між поршнем і циліндром веде до руйнування як першого, так і другого. Те ж саме відбувається і при відсутності мастила або втрати її властивостей. Як наслідок-поява задирів і задирок на поверхнях, а далі втрата компресії або заклинювання.
  • Конструкція компресора кондиціонера дозволяє створити досить великий тиск газоподібного фреону. І хоча автоматика відключає його при тиску більше 30 Bar, чисто теоретично, він може накачати і 60. Більшість автомобільних кондиціонерів мають хорошу продуктивність при тиску від 10 до 15 Bar. Тиск безпосередньо залежить від температури, а вона, в свою чергу, від ефективності охолодження радіатора кондиціонера. Не працюють вентилятори-зростає тиск. Забитий брудом конденсатор або радіатор охолодження — зростає тиск. Поїхали в Краснодар ,де + 45 за Цельсієм — зростає тиск. А далі все просто-чим вище тиск, тим більші механічні навантаження відчуває компресор. Ще не зрозуміли? – Ви не можете знизити температуру в Краснодарі, але в Ваших силах утримувати в чистоті радіатори і стежити за справністю підкапотного вентилятора.

А останній аргумент, який точно змусить Вас прислухатися до цих рекомендацій — згадайте про бруд в системі. Звідки вона візьметься всередині? – запитаєте ви. Елементарно-коли компресор працює на межі своїх можливостей, з нього починають вилітати прудукти зносу. І розлітаються вони по всій системі з другою космічною швидкістю. Після поломки і установки нового, компресор не проходить і місяця, як теж вийде з ладу. Тобто плавно підходимо до найбільшої страшилки в автокондиціонерах-промиванні системи. Але це вже з іншої казки.