Ремонт DSG у Львові

DSG – від англійського Direct Shift Gearbox або німецького Direkt Schalt Getriebe-це сімейство роботизованих преселективних коробок перемикання передач з подвійним зчепленням. ремонт DSG у ЛьвовіЧому «преселективных»? Тому що в конструкції трансмісії об’єднані два контури передачі крутного моменту: для парних і непарних передач. У момент передачі сили через один конур інший теж замикається (на наступну передачу), але крутиться «в холосту». У потрібний момент на нього відбувається переклад крутного моменту. За рахунок цього перемикання передач відбувається практично миттєво, і досягається найкраща динаміка розгону автомобіля.

По суті, в пристрої кпп DSG інженери змогли об’єднати як-би дві механічні коробки, за перемикання передач в яких відповідає блок управління, званий мехатронік. Звичайно, як і в будь-якому пристрої, в коробці дсг є як свої плюси, так і мінуси.

Види і типи роботів ДСГ

Спочатку дана Трансмісія розроблялася для концерну Volkswagen інженерами Borg-Warner (DSG-6 DQ250 з «мокрим» зчепленням), далі підключилася компанія LUK, спільно з якою була зроблена і пущена в серійне виробництво DSG-7 DQ200 з «сухим» зчепленням.

На поточний момент всі види ДСГ трансмісії можна розділити на» мокрі «і» сухі ” – за типом і розташуванням зчеплення, а також на 6 – і 7-ступінчасті – за кількістю передач.

При цьому тільки одна коробка має 6 передач і при цьому відноситься до» мокрому ” типу – це DSG-6 DQ250. » Сухий ” кпп є тільки DSG – 7 0AM / 0CW (DQ200). Решта – це 7-ступінчасті трансмісії, в яких зчеплення знаходиться в загальному масляному контурі коробки, тобто є «мокрим».

Що має на увазі під собою ремонт DSG

ремонт коробки DSGВідзначимо, що будь-яка роботизована кпп VAG складається з трьох основних елементів:

  • Механічна частина-редуктор. Це основна частина коробки, що складається з валів, шестерень, підшипників, вилок перемикання передач та ін.
  • Зчеплення. Дані вузол відповідає за передачу крутного моменту від двигуна на трансмісію.
  • Мехатроник. Це електро-гідравлічні» мізки ” DSG. Саме даний вузол, отримуючи дані зі всіляких датчиків, завідує перемиканням передач і роботою коробки.

Таким чином, в кожному конкретному випадку ремонт ДСГ може включати відновлення її різних вузлів. Їх перелік і вартість може визначити тільки якісна діагностика автомобіля, проведена досвідченим майстром з використанням спеціалізованого обладнання. Найбільш “типовими” процедурами є наступні.

Заміна зчеплення DSG

Симптоми несправності. Відзначимо, що зчеплення виходить з ладу через природного фізичного зносу. Загальмувати цей процес можна тільки правильною експлуатацією автомобіля. І, звичайно ж, дуже легко» вбити ” зчеплення агресивним стилем їзди. Основні симптоми для заміни модуля наступні:

  • залипання і пробуксовки при перемиканні передач;
  • втрата динаміки розгону;
  • сліди масла на корпусі кпп.

Що стосується “мокрого” зчеплення-тут доречно говорити про ремонт, оскільки найчастіше змінюються тільки фрикційні диски, а не вузол в зборі.

Досить часто разом із заміною зчеплення доцільно замінити двомасовий маховик, оскільки ресурс даних деталей приблизно однаковий. До моменту повного зносу одного з них, другий теж знаходиться «на межі». І якщо не поміняти «убитий» маховик, це призведе до прискореного зносу нового зчеплення, додаткових пошкоджень кпп і подальшого повторного ремонту.

Ремонт Мехатроніка DSG

Симптоми несправності. Мехатронік (блок управління) виходить з ладу найчастіше через неполадки в інших вузлах трансмісії або несвоєчасного / неякісного обслуговування кпп. Наприклад, через сильно забрудненого масла забиваються соленоїди, через заклинила вилки може «вибухнути» гідравліка і т. п.

Коли може знадобитися ремонт (основні симптоми):

  • відчуваються явні ривки при перемиканні передач;
  • автомобіль смикається при початку руху і розгоні;
  • коробка переходить в аварійний режим, на панелі загоряється сервісний ключ;
  • Трансмісія перестає перемикати передачі та ін.

Слід також зазначити, що іноді доцільніше не ремонтувати, а замінити мехатронік на аналогічний вузол від іншого автомобіля. При цьому буде потрібно обов’язкова прошивка під потрібне авто.

Капітальний ремонт DSG

Несправність. Під капремонтом коробки DSG розуміється повне розбирання механічної частини (редуктора) з дефектовкой і заміною вийшли з ладу деталей. Для коробок дсг найчастішими несправностями по даному пункту є:

  • знос підшипників первинного і вторинного валів;
  • вихід з ладу вилки перемикання передач.

Також перебирання коробки потрібно для якісної промивки всієї системи від продуктів зносу або заміни внутрішнього фільтра.